Kompetansematrise for Planlagte Aktiviteter
![](https://static.zohocdn.com/zoho-desk-editor/static/images/caution.png)
VIKTIG MERKNAD: For å sikre at Kompetansematrisen fungerer korrekt, er det avgjørende å konfigurere kompetansekravene nøyaktig. Hvis kravene ikke er satt opp riktig, vil du motta følgende melding:
Kompetansematrise for Planlagte Aktiviteter
Kompetansematrisen som vises i "Planlagte Aktiviteter"-fanen vil gi en matrisevisning med informasjon for brukere som har planlagte aktiviteter på den valgte datoen.
Ekskluderte brukere
Velg bruker(e) som skal ekskluderes fra visning i matrisen.
Ekskluder kompetanser
Velg kompetanse(r) som skal ekskluderes fra visning i matrisen.
Startdato
Velg en dato, og matrisen vil presentere en liste over alle brukere med planlagte aktiviteter som skjer på den valgte datoen.
Skriv ut
Opprett en PDF-fil av matrisen med muligheter for å velge verdier som tidligere, men nå inkludert en ny funksjon som lar deg ekskludere spesifikke kompetansekrav.
Send varsler
Sender en melding (e-post) til de brukerne som er valgt fra listen.
Matrise/Grunnleggende
Endre matrisens visningsmodus: velg mellom standard detaljert visning eller en forenklet oversikt.
![](https://support.ccom.no/galleryDocuments/edbsn4ae0919498c2574ab4e59e14bfa3588773bffa0d5f0128182bba03d15e886cf2828184dcc5c06a9c3d82cb50867d3ec1595f9b1e34e26472104af2dfc826c0f6?inline=true)
Related Articles
Planlagte aktiviteter
Oversiktstabell Fanen "Planlagte aktiviteter" viser en liste over brukere som enten har planlagte aktiviteter for øyeblikket eller har hatt dem tidligere. Når antallet planlagte aktiviteter øker, vil listen vokse tilsvarende. Oversiktstabell for ...
Hvordan skrive ut rapporter for planlagte aktiviteter
CCOMX støtter generering og eksport av .pdf- eller excel-filer for utskrifts- eller arkiveringsformål. I denne artikkelen vil vi gå gjennom trinnvis hvordan du skriver ut rapporter fra Planlagte aktiviteter i modulen "Skift og bemanning". I trinn 1 ...
Oversikt over turer
Dersom turbasert mannskapsledelse er satt opp på den valgte avdelingen, vil man først få opp en liste over oppsatte turer ved å gå til menyvalget "Skift Og Bemanning". Viktige forskjeller fra aktivitetsbasert mannskapsledelse og tidligere oppsett: ...
Håndtering av tur
Visning av en enkelt tur er delt inn 5 seksjoner: Detaljer: Dette er den første siden du kommer til, og viser informasjon som ble fylt ut under oppretting av turen eller som har blitt endret i etterkant. Mannskap: På denne siden finner man listen ...
PAX Oversikt
Oversiktstabell Liknende prosess som planlegging av aktiviteter for ansatte (se artiklene om Planlagte aktiviteter), men kun for passasjerer. Krever at PAX-brukere er satt opp på forhånd i "Brukere og PAX"-menyen. PAX-brukere vil vises i "Manglende ...