Denne utgivelsen inneholder flere viktige nyheter og forbedringer i CCOMX. Vi har lansert en ny funksjon for fleksibel håndtering av roller, noe som gir bedre oversikt over ansvar og tilleggsoppgaver i organisasjonen. I tillegg kan du nå planlegge aktiviteter for mannskapet via en ny og forbedret kalendervisning i aktivitetsplanleggeren, samt samle avvik, lager og innkjøp på ett sted i Forfallslisten.
Vi lanserer også integrasjon med Microsoft Entra ID, slik at brukere kan logge inn med eksisterende Microsoft-kontoer og få riktig tilganger automatisk – noe som forenkler brukerhåndteringen betydelig.
Som alltid har vi også gjennomført en rekke feilrettinger og forbedringer på tvers av modulene.
Denne oppdateringen markerer også starten på en rebrandingprosess. Ny logo er på plass og som et første steg har vi oppdatert dashboardet med forbedret navigasjon og enklere tilgang til viktig informasjon – rett fra framsiden. Målet er å skape en mer helhetlig og moderne brukeropplevelse som støtter både effektivitet og brukervennlighet.
Nå kan du planlegge mannskapsaktiviteter ved hjelp av en kalendervisning, som inkluderer flyttbare og fleksible felter for en bedre oversikt og en mer effektiv planleggingsprosess.
Det er nå enklere å tildele roller til ansatte og få en klar visning av hvem som har tillegssoppgaver i selskapet.
For alle kunder som bruker Microsoft Entra ID (tidligere kjent som Active Directory), tilbyr vi nå muligheten til å integrere eksisterende brukerdatabase med vår plattform.
Integrasjonen gjør det mulig for brukere å logge inn i CCOMX, få kontoene sine automatisk opprettet, og bli tilordnet riktig konto, avdeling, stilling, skift, osv.
Eksport av vedlikeholdsjobber inkluderer nå detaljer om komponentene, slik at du kan hente ut mer spesifikk informasjon fra systemet.
Vi har utvidet komponentklassifisering - nå kan du markere komponentene som NOX utstyr.
Turen viser nå kun de som er påmønstret den aktive turen, også når du skal generere en rapport.
Revisjonsnummeret kan forbli uendret dersom du kun redigerer dokumentinnstillingene og ikke selve innholdet. Dette kan du nå velge selv.
Filtreringsfunksjonen er nå blitt fikset i sertifikatmodulen, slik at du kan filtrere ut sertifikater uten utløps- eller revisjonsdato
Nå kan du legge ved filer i jobbutførelsen uten at "oppdater"-rettigheten på vedlikeholdsjobbene er aktivert.
Vedlikeholdsjobber kan nå lagres uten problemer etter at en sjekkliste er fjernet.
Redigering av timetellere fjerner ikke lenger innstillingene for tilgang og ansvarlig på child counters som er tilknyttet den redigerte timetelleren.
Vi har forbedret søkefunksjonen i modulen, slik at det nå går raskere å finne fram til jobbene du ser etter.
Husk at du alltid kan kontakte supporten (support@ccom.no / +47 70 30 54 40) dersom du har spørsmål om oppdateringene eller trenger hjelp med nye funksjoner!